مهم ترین فاکتورهای سال 2023 در رتبه بندی سئو داخلی سایت

  • صفحه اصلی
  • مهم ترین فاکتورهای سال 2023 در رتبه بندی سئو داخلی سایت
 مهم ترین فاکتورهای سال 2023 در رتبه بندی سئو داخلی سایت

اکثر مردم فکر می کنند که برای سئو داخلی سایت چندین کلمه بیشتر وجود ندارد. این باور درست نیست چون هنوز وجود کلمات کلیدی در بعضی جاها برای شناخت سئو موثر هستند.در حال حاضر ، بهینه سازی و سئو سایت، ساده ترین بخش سئو در نظر گرفته می شود چون بدون نیاز به دانش فنی بالا، می توانید کنترل کامل روی آن داشته باشید. در این مقاله، ما برخی از مهم‌ترین عوامل سئوی درون صفحات را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند به طور قابل توجهی سئو کسب و کار شما را افزایش دهند.

 

معیارهای سئو آن پیج(on-page) یا سئو داخلی سایت چیست؟

وقتی صحبت از سئو آن پیج می شود، یعنی بهینه‌ سازی صفحات وب سایت برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک و ارتقای رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو است که شامل بهینه سازی HTML صفحه، لینک های داخلی و متا داده (توضیحات متا، عنوان متا، چگالی کلمه کلیدی) و آپلود تصاویر و محتوای مرتبط با کیفیت بالا است. با ترکیب همه ای جوانب شما سئو آن پیچ بهینه ی خواهید داشت. شرکت سئو سایت میتواند به شما کمک کند.و میتونید با کارشناسان شرکت طراحی سایت بارمان وب تماس بگیرید و در این سئو سایت تون کمک بگیرید.
سئوی آن پیچ(on-page)، به محتوای واقعی پیج بستگی دارد، به این معنی که همه چیز در سایت می تواند بر سئو سایت تاثیر بگذارد. این موارد شامل متن، محتوای چند رسانه ای، متاداده، CSS، کد HTML، جاوا اسکریپت و غیره است.به طور کلی، به آن "محتوا" می گویند، اگرچه بازاریابان اغلب «محتوا» را به عنوان متن اصلی پیج در نظر می گیرند.

چرا سئو داخل صفحات سایت (on-page) مهم است؟

سئوی آن پیج بسیار مهم است زیرا موتورهای جستجو را قادر می‌سازد تا سایت شما و محتوای آن را درک کنند و تعیین کنند که آیا به سؤال جستجوگر مرتبط است یا خیر. هر چه موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند، تمرکز بر ارتباط و معناشناسی در صفحات نتایج موتورهای جستجو بیشتر می شود.
با تعداد نامحدود الگوریتم های پیچیده، گوگل بهتر می تواند:

• درک کنید که کاربران هنگام تایپ یک سوال به معنای واقعی کلمه به دنبال چه چیزی هستند.

• نتایج جستجویی را ارائه دهد که هدف کاربر را برآورده کند(خرید، اطلاعات یا ناوبری سایت).

بنابراین، بسیار مهم است که سایت شما و محتوای آن(رسانه، محتوا، تصاویر، HTML، متاداده، و غیره) به درستی با جدیدترین شیوه ها مانند موتورهای جستجو بینگ و گوگل بهینه شود. علاوه بر این، سئوی آن پیج(on-page) را نمی‌توانید نادیده بگیرید زیرا هنگام بهینه‌ سازی عناصر درون سایت در مقایسه با سئوی آف پیج(off-page) که حاوی سیگنال‌های خارجی مانند بک لینک هست کنترل بیشتری به دست می‌آورید. شکی نیست اگر در استراتژی‌ های آن پیج تلاش کنید، شاهد افزایش ترافیک و تقویت حضور جستجوی خود خواهید بود.

فاکتورهای مهم سئو آن پیج(on-page) که باید بدانید

URL سایت

ساختار URL بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجو گر کمک می کند تا اهمیت نسبی را درک کنند و ارتباط مفیدی را به صفحه داده شده اضافه کنند. URL باید حاوی کلمات کلیدی باشد تا محتوای پست را توصیف کند. علاوه بر این، URL باید کوتاه و دوستانه باشد. برای مثال:
https://example.com/magento-2-layer-navigation/features.html :
وقتی کاربران به آنها نگاه می کنند، از قبل می دانند مقاله در مورد چیست و میداند یک مکان دیگری برای تنظیم کلمه کلیدی خود دارید، علاوه بر این، برنامه جستجوگر به راحتی ایندکس می شود و دقیقا از طریق URL آگاه است چه محتوایی را قبل از بازدید صفحه بخواند.
https://example.com/?detail=2html :
وقتی به آنها نگاه می کنید، متوجه نمی شوید که مقاله در مورد چیست همین این امر مشاهده محتوای مقاله را برای برنامه جستجوگر دشوار می کند.

تگ عنوان(Title Tag)

تگ عنوان تایتل تگ، عنوان صفحه وب است که در موتورهای جستجو دیده می شود، هر زمان که به دنبال چیزی در گوگل هستید،صفحه عنوان در واقع، نام مقاله ای است که روی آن کلیک می کنید.
نام مقاله همان چیزی است که افراد را تشویق می کند روی آن کلیک کنند. اینکه کلیک کنند یا خیر، بستگی به ارتباط جستجوی آنها دارد، بنابراین وظیفه شما این است که آن را تا حد امکان مرتبط کنید علاوه بر افزودن یک کلمه کلیدی، می توانید کارهای دیگری مانند:

• آن را در 60 کاراکتر نگه دارید.

• از درج بیش از حد کلمات کلیدی خودداری کنید.

• کلمات کلیدی اصلی را قبل از کلمات دیگر قرار دهید.

• اعداد یا کلماتی را اضافه کنید که می توانند برای مردم جذاب باشند (به عنوان مثال: 7 نکته و راهکار برای افزایش حضور خود در رسانه های اجتماعی)

توضیحات متا در سئو داخلی سایت

توضیحات متا به خلاصه ای از صفحه وب اشاره دارد که اغلب 160 کاراکتر طول دارد. با آخرین به روز رسانی الگوریتم، می توانید 680 پیکسل(120 کاراکتر) برای موبایل و 920 پیکسل (حدود 158 کاراکتر) برای توضیحات متا دسکتاپ ایجاد کنید. توضیحات متا در یک صفحه ممکن است تأثیر قابل توجهی بر روی کلیک یا عدم کلیک کاربران داشته باشد. بنابراین باید مطمئن شوید که حاوی مهمترین کلمات کلیدی است و به طور دقیق آنچه صفحه شما در مورد آن است را خلاصه می کند.

تاثیر توضیحات متا در سئو سایت

توضیحات متا خوب برای سئو سایت بسیار مهم هستند، زیرا کلیک هایی ایجاد می کنند که می توانند صفحه شما را در گوگل بالاتر ببرند. گاهی اوقات مختصر و ساده نگه داشتن آن عالی است، اما باید اطلاعات مربوط به مقاله یا صفحه را فقط درج کنید. شما همچنین باید به رقابت و مقالات یا صفحات مشابه خود نگاهی بیندازید و چگونگی توصیفات خود را لحاظ کنید. در ضمن، سعی کنید توضیحات متا خود را بهبود بخشید تا برای مخاطبان هدف جذاب تری شوند.

تگ های سر فصل(Heading)

تگ سر فصل ها به موتورهای جستجو نشان می دهد که ساختار و محتوای اصلی وب سایت چیست. 6 نوع تگ عنوان از H1 تا H6 وجود دارد. به ویژه، H1 بیشترین تاکید و بزرگترین فونت را خواهد داشت و به تدریج به H6 کاهش می یابد. هر چه فونت بزرگتر باشد، محتوا اهمیت بیشتری دارد و باید حاوی کلمه کلیدی باشد. علاوه بر این، ما نباید بیش از حد از تگ های عنوان استفاده کنیم زیرا به دلیل کاربردهای زیاد، موتورهای جستجو محتوای اصلی را شناسایی نمی کنند.

تصاویر در سئو داخلی سایت

 در سئو و پشتیبانی سایت باید از تصاویر جذاب تر و گیرا تر کردن صفحات استفاده شود. همچنین تصاویر فاصله بین پاراگراف ها را ایجاب می کنند، بنابراین صفحه شما پر از متن نیست و چیزی برای دیدن دارد.تصاویر اصلی به طور قابل توجهی سئوی صفحات سایت شما را بهبود می بخشد. با این حال، اگر تصاویر اصلی ندارید،. بهتر است هر تصویری را که استفاده می کنید منبع بگیرید. از طرفی شما باید مطمئن شوید که آنها با کیفیت بالا، مرتبط با محتوای شما، موقعیت مناسب و اندازه کامل هستند.و حتما عکس های مطلب سایت alt داشته باشند.

علاوه بر این، نوشتن توضیحات عالی است. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد دستورالعملی در مورد چگونگی بهبود ظاهر پروفایل اینستاگرام هستید، بیایید تصویری از یک نمایه معروف و توضیح مختصری در زیر تصویر اضافه کنیم که چرا نمایه یک نمونه معمولی است.

لینک سازی داخلی سایت

هنگامی که به سئو آن پیج اشاره می شود، لینک داخلی اغلب از دست می رود. با این حال، زمانی که وب سایت شما ترقی کرد، ایجاد لینک داخلی مهم است. چون لینک های داخلی به کاربران کمک می کنند تا وب سایت شما را پیدا کنند. عدم وجود لینک داخلی در صفحات شما ممکن است تأثیر منفی بر توانایی کاربر برای نزدیک شدن به محتوای وب سایت شما داشته باشد که می تواند برای آنها مفید است در صورتیکه کاربران نتوانند به آن برسند، به طور مستقیم نرخ تبدیل شما را کاهش می دهند.

شما می توانید از لینک های داخلی برای پیشبرد سئوی آن پیج خود با استفاده از موارد زیر استفاده کنید:

• از جمله لینک هایی به محتوای مرتبط و موجود در پست‌های جدید

• از جمله لینک هایی از محتوای مرتبط و موجود به پست‌های جدید

راهکار هر لینک داخلی منحصر به فرد است، اما برای بهترین نتایج، بهتر است اطمینان حاصل کنید که هر صفحه جدید حداقل دو تا سه لینک به آن دارد. اگر در یافتن صفحات مشکل دارید، اجباری در لینک سازی نیست. به جای آن می توانید به تولید محتوای ستونی استفاده کنید.

محتوا در سئو داخلی سایت

محتوا یک عنصر ضروری برای رتبه بندی کلمات کلیدی است. هرچه محتوای بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه وب سایت شما در موتورهای جستجو ظاهر شود بیشتر می شود. بنابراین، محتوا در سئو سایت شرکتی بسیار مهم است. سئوکار حرفه ای کلاه سفید اهمیت محتوای اصلی را درک خواهد کرد. بنابراین، هنگام نوشتن محتوای سئو سایت ، باید کلمات کلیدی خود را وارد کنید و به تکنیک های زیر توجه کنید:

• کلمات کلیدی را در قسمت اول محتوا قرار دهید.

• باید منطقی از تگ های قوی برای کلمات کلیدی موجود در مقاله استفاده کرد.

• چگالی کلمات کلیدی تکنیک بسیار جالبی است. از این رو، تکرار کلمات کلیدی در پیج برای ارتقا ظاهر آنها در محتوا طبیعی ترین راه است.
نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که وب سایت شما باید میزان تکراری بودن را در حد منطقی و البته تا حد امکان منحصر به فرد نگه دارد چون گوگل محتویات منحصر به فرد را دوست دارد.در سئو سایت فروشگاهی حتما این قاعده باید رعایت شود.

تکنیک های موثر سئو در صفحه برای افزایش رتبه شما

برای بهبود رتبه بندی صفحه خود در پیج نتایج جستجو، ایجاد وب سایت خود تا حد امکان دوستانه ضروری است. دوستانه بودن وب سایت تا حد امکان برای بهبود رتبه بندی صفحه شما ضروری است. یک قانون بزرگ برای سئو تضمینی سایت این است که روی بازدیدکنندگان خود تمرکز کنید و خواسته های خاص آنها را در نظر بگیرید. هدف و خواسته های کاربر باید حرکت اصلی برای شروع SEO شما باشد چون در همین حال، گوگل شروع به ارزیابی سئو و تجربه کاربر به عنوان بخش‌ های مهمی از الگوریتم رتبه‌ بندی خود می کند.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو سایت

هنگام شروع تحقیق کلمات کلیدی خود و زمانی که شروع به انجام تنظیمات خدمات سئو سایت در صفحات خود می کنید، حتما قصد کاربر را در نظر بگیرید. یک تیم سئوکار حرفه ای یا شرکت سئو حرفه ای می تواند تحقیق و ادغام کلمات کلیدی ارزشمند را برای دستیابی به بهترین نتایج برای شما به ارمغان بیاورد.
هنگامی که متاداده و محتوای سایت خود را ایجاد می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که استراتژی شما به همان اندازه که به خریداران نیاز دارند، به همان اندازه که در مورد افزایش سئو وب سایت نیز نیاز دارند.تعداد کلمات کلیدی سئو در قیمت سئو سایت تاثیر گزار است و هرچه تعداد کلمات تک سیلابی بیشتر باشد قیمت سئو سایت بالاتر میرود.
.