پیروی از قوانین بسیار جالب است، به خصوص وقتی به بهینه سازی موتور جستجو میرسد به طور خاص تر، سئو کلاه سفید (white hat SEO) . آیا می دانستید که 93 درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود؟ اگر می خواهید به افراد علاقه مند به کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید، باید در خدمات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و سئو حرفه ای سرمایه گذاری کنید تا به سرنخ های واجد شرایط برسید.
با این وجود ، با وجود بسیاری از تاکتیک های سئو حرفه ای صادقانه لازم است که بین سئو کلاه سفید و سیاه تمایز قائل شویم. در حالی که استراتژی های سئو کلاه سفید رتبه بندی جستجوی شما را بهبود می بخشد و منجر به کسب و کار شما می شود. سئو کلاه سیاه می تواند شرکت شما را در شرایط دشواری قرار دهد و در نهایت به حضور آنلاین شما آسیب برساند.
در این صفحه،ما در مورد سئو کلاه سفید،برخی از تکنیک های مختلف سئو کلاه سفید و نکات استفاده از این استراتژی ارگانیک بحث خواهیم کرد.
سئو کلاه سفید چیست؟
سئو کلاه سفید به معنای بهینه سازی وب سایت شما برای دیده شدن در موتورهای جستجو از طریق تاکتیک هایی است که مطابق با قوانین و دستورالعمل های موتور جستجو است.
چه گوگل باشد یا بینگ،استراتژی های شما در محدوده قوانین موتور جستجو باقی می مانند. این تاکتیک ها به کسب و کار شما کمک می کند تا با استفاده از شیوه های صادقانه و اخلاقی در نتایج جستجو رتبه بندی بالاتری کسب کنید. به عبارت دیگر ، سئو کلاه سفید شامل هر روشی است که شما را قادر می سازد رتبه بندی خود را بهبود ببخشید در حالی که یکپارچگی وب سایت خود را حفظ می کنید.
سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه
همانطور که بیشتر در مورد تکنیک های سئو کلاه سفید تحقیق می کنید، با اطلاعاتی در مورد سئو کلاه سیاه مواجه خواهید شد. بسیار مهم است که تفاوت بین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه را متوجه شوید. سئو کلاه سیاه از تکنیک هایی استفاده می کند که از دستورالعمل های موتور جستجو پیروی نمی کند.
بسیاری از این استراتژی ها اخلاقی نیستند و برخلاف قوانین موتورهای جستجو هستند. آنها ممکن است به شما در دستیابی به افزایش کوتاه مدت در رتبه بندی کمک کنند،اما سایت شما احتمالا با مجازات های سخت برای استفاده از سئو کلاه سیاه مواجه خواهد شد. زیرا بایستی سئو کلاه سیاه را تقلب در نظر بگیرید.
این یک راه سریع و همه جانبه برای رسیدن به بالای رتبه بندی است، اما وقتی گرفتار شوید، دچار مشکل خواهید شد. گوگل به محض اینکه متوجه شود شما از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنید، سایت شما را جریمه می کند، که رتبه بندی را برای کسب و کار شما بسیار دشوارتر می کند.
تکنیک های سئو کلاه سیاه
ناپدید شدن Cloaking
Cloaking عمل ارائه صفحات وب متفاوت به موتورهای جستجو نسبت به انسان است. در اصل، موتور جستجو یک صفحه به خوبی بهینه شده و مرتبط را مشاهده می کند ، اما کاربر صفحه ای را می بیند که مربوط به جستجوی آنها نیست.
گزارش رقبا
شرکت ها سعی می کنند رقبای خود را گزارش دهند. تا آنها را از رتبه های برتر حذف کنند و رتبه خود را بهبود بخشند. این یک عمل غیر اخلاقی است که سعی کنید به بالای رتبه بندی برسید.
لینک بهره برداری Link farming
با لینک بهره برداری یا فارمینگ،شرکت ها سعی می کنند لینک های سایت خود را خریداری کنند. از آنجا که لینک به صفحه شما یک عامل رتبه بندی ضروری است ، برخی از شرکت ها سعی خواهند کرد این لینک ها را برای افزایش رتبه بندی خریداری کنند.
تزریق کلمات کلیدی
این عمل شامل استفاده بیش از حد یا « تزریق » کلمات کلیدی برای امتحان رتبه بندی برای آن عبارات مرتبط است. که غالبا شرکت ها سعی می کنند از این کلمات کلیدی بیش از اندازه کافی استفاده کنند تا گوگل صفحه شان را به عنوان کاربردی در نتایج جستجو تشخیص دهد.
محتوای تکراری
وقتی محتوا را تکراری می کنید،همان قطعه محتوا را ایجاد می کنید اما آن را به عنوان دو قطعه مختلف محتوا ارائه می دهید. این یک قطعه جدید یا یک قطعه بهینه نیست. بلکه شرکت ها از این تکنیک سئو کلاه سیاه برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص و هدایت ترافیک به صفحه خود استفاده می کنند.
این ها فقط چند تا از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که شرکت ها برای تلاش برای بهره برداری از سیستم رتبه بندی استفاده می کنند. اگر به دنبال یک شرکت سئوی سایت هستید و می بینید که آنها از این تاکتیک ها استفاده می کنند، باید از آن شرکت دوری کنید.بنابراین، تفاوت بین این دو تاکتیک چیست؟
تفاوت سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سفید از تکنیک هایی استفاده می کند که با موتورهای جستجو کار می کنند. تا به طور طبیعی رتبه شما را بهبود بخشند، در حالی که تکنیک های سئو کلاه سیاه از ابزارهای غیراخلاقی برای افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو استفاده می کنند.
تکنیک های سئو کلاه سیاه خطرناک هستند ، در حالی که تکنیک های سئو کلاه سفید بی خطر هستند. بهتر است از تکنیک های سئو کلاه سیاه دوری کنید تا بتوانید با دستورالعمل های گوگل هماهنگ باشید.
تکنیک های سئو کلاه سفید چیست؟
همانطور که بیشتر به سئو کلاه سفید نگاه می کنید، ممکن است در مورد تکنیک ها تعجب کنید. بیایید نگاهی به چند تکنیک ارزشمند سئو کلاه سفید بیندازیم که به رشد کسب و کار شما از طریق موتور جستجوی گوگل کمک می کند:
تحقیق و ادغام کلمات کلیدی
انتخاب کلمات کلیدی مناسب در بخش جدایی ناپذیر سئو. انجام تحقیقات کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید تا به شما کمک کند در نتایج مرتبط ظاهر شوید. وقتی کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید ، می توانید با دقت آنها را در سایت خود ادغام کنید تا به شما در رتبه بندی نتایج جستجو کمک کند.
ایجاد محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوا یکی از بهترین تاکتیک های سئو کلاه سفید است که به شما کمک می کند تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید. هنگامی که محتوا تولید می کنید، اطلاعات مربوط به صنعت را به مخاطبان خود ارائه می دهید تا به آنها کمک کنید دانش ارزشمندی کسب کنند. محتوا باعث افزایش ترافیک در وب سایت شما، افزایش زمان ماندگاری و بهبود رتبه شما می شود.
بهینه سازی زمان بارگذاری سایت
کاربران نمی خواهند منتظر بارگذاری سایت شما بمانند، زیرا آنها به سرعت اطلاعات می خواهند. بهینه سازی سرعت صفحه یکی از برجسته ترین تکنیک های سئو کلاه سفید برای نگه داشتن سرنخ ها در صفحه شما است. شما می توانید از Google Pagespeed Insights برای دیدن مشکلات سایت خود و چگونگی بهبود آنها استفاده کنید.
بهینه سازی سایت برای تلفن همراه
بیش از 50 درصد از ترافیک اینترنت از طریق تلفن همراه می آید، بنابراین باید وب سایت خود را برای کاربران تلفن همراه سازگار کنید. شما می توانید با یکپارچه سازی طراحی واکنش گرا، سایت خود را سازگار با موبایل کنید، که به سایت شما اجازه می دهد به هر دستگاهی که کاربر استفاده می کند تغییر کند.
این ها فقط چند تا از تاکتیک های سئو کلاه سفید هستند که می توانید برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج جستجو استفاده کنید.البته شما می توانید از تکنیک های متعددی برای کمک به بهبود رتبه بندی SEO خود استفاده کنید.
4 روش بهینه سازی سایت با سئو کلاه سفید
اکنون که اهمیت سئو کلاه سفید را می دانید، می توانید با این تکنیک ها سایت خود را بهینه سازی کنید. بیایید با کمک چهار نکته موثر از سئو کلاه سفید نگاهی بیندازیم.
1-روی ساختن برند خود تمرکز کنید
برند ما بخشی جدایی ناپذیر از هویت کسب و کار شما است. چون شما می خواهید مردم برند شما را بشناسند و با آن آشنا شوند. آشنایی با نام تجاری به شما کمک می کند تا سرنخ های ارزشمندتری برای کسب و کار خود به دست آورید.
وقتی وب سایت خود را ایجاد می کنید ، می خواهید برند خود را به مخاطبان خود نشان دهید. شما باید رنگ های طراحی را انتخاب کنید که کسب و کار شما را منعکس می کند. و به مخاطبان شما کمک می کند. تا با نام تجاری شما آشنا شوند. شناخت نام تجاری ضروری است زیرا منجر به تبدیل بیشتر می شود.
وقتی مردم برند شما را به یاد می آورند، احتمال بیشتری هست که شما را در رقابت انتخاب کنند. وقتی زمان تبدیل شدن فرا می رسد.
مشتریان می خواهند خرید کنند و روی برندهایی که برایشان آشنا هستند سرمایه گذاری کنند. روش های سئوی سایت می توانند به شما کمک کنند تا برند خود را بسازید و افراد بیشتری را با برند خود آشنا کنید.
از طریق لینک بیلدینگ، به افراد بیشتری کمک خواهید کرد تا برند شما را پیدا کنند و در مورد آن بیاموزند همچنین ، SEO به شما امکان می دهد برای کلمات کلیدی مرتبط با برند خود رتبه بندی کنید. شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی برای برند خود محتوا ایجاد کنید و برند خود را از طریق محتوای خود به نمایش بگذارید.
2-هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید
تحقیق و ادغام کلمات کلیدی یک تکنیک بر جسته سئو کلاه سفید است. برای دسترسی به افرادی که به احتمال زیاد به کسب و کار شما علاقه مند هستند، باید کلمات کلیدی دنباله دار را ادغام کنید. برای انجام صحیح آن، باید روی کلمات کلیدی بلند تمرکز کنید.
کلمات کلیدی دنباله دار کلماتی شامل سه یا چند کلمه هستند. آنها بسیار خاص هستند ، بنابراین سرنخ هایی را هدایت می کنند که دقیقا به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند. نمونه ای از یک کلمه کلیدی دنباله دار ، «لوله کشان در سعادت آباد، تهران است. که کلمه کلیدی بلند و خاصی است که هدف جستجوی کاربر را نشان می دهد.
کسی که "لوله کش ها در سعادت آباد، تهران را جستجو می کند، به طور خاص به دنبال یک لوله کش در منطقه سعادت آباد است. نمونه ای از کلمات کلیدی دنباله دار......
اگر کسی «لوله کش» را جستجو می کرد، نمی دانستید که امیدوار است چه چیزی پیدا کند. آنها می توانند به دنبال یک لوله کش، نحوه تبدیل شدن به یک لوله کش یا اطلاعات کلی در مورد لوله کشی باشند.
با انتخاب کلمات کلیدی طولانی، ترافیک بهتری را به سایت خود هدایت می کنید. این بهترین راه برای هدایت مشتریان با ارزش به صفحه شما است.
3-محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما منحصر به فرد و ارزشمند باشد
تولید محتوا به شدت بر رتبه سئوی سایت شما تأثیر می گذارد. وقتی محتوا تولید می کنید، ترافیک وب سایت خود را افزایش می دهید و سرنخ های بیشتری را به صفحه خود هدایت می کنید. همانطور که محتوا ایجاد می کنید ، اطمینان حاصل کنید که برای مخاطبان شما منحصر به فرد و ارزشمند است.
شما نمی خواهید به خاطر تولید محتوا فقط محتوا تولید کنید. بلکه مخاطبان شما اطلاعاتی می خواهند که ارزشمند باشد و به آنها کمک کند تا بیاموزنند. مردم محتوای ناچیز را نمی خواهند که به سختی سطح را از بین ببرد ، بلکه محتوای عمیق و آموزنده و همه جانبه را می خواهند.
بازاریابی محتوا نیز مستلزم انتشار مداوم است. این انتشار مداوم باعث می شود برخی از شرکت ها محتوای خود را تکرار کنند تا به نظر برسد که در حال انتشار مطالب جدید هستند در حالی که اینطور نیست. کپی کردن محتوا یک تکنیک سئو کلاه سیاه است و شما باید از آن اجتناب کنید.
درعوض، به طور مستمر برای یافتن موضوعات جدید برای پوشش، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. می توانید قالبی را انتخاب کنید که برای پوشش موضوع مناسب تر باشد، از جمله وبلاگ ها، ویدیوها، اینفوگرافیک ها و کتاب های الکترونیکی.
شما می خواهید این قالب های مختلف محتوا را به طور منظم ایجاد کنید تا مطمئن شوید که یک کمپین بازاریابی محتوای موثر را حفظ می کنید.
بنابراین، محتوای با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی های محتوای باکیفیت
- خواندن و درک آن برای مخاطبان شما آسان است
- با هدف جستجو مطابقت دارد
- عنوانی هیجان انگیز دارد که توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند
- دارای یک توصیف متا قانع کننده است که مخاطبان شما را به کلیک و یادگیری بیشتر ترغیب می کند
- شامل تصاویری است که محتوا را جذاب تر می کند
- اطلاعات جامع و عمیقی در مورد یک موضوع ارائه می دهد
اینها همه ویژگی های محتوای با کیفیت هستند. اگر می خواهید بهترین نتایج را با تکنیک های سئو کلاه سفید به دست آورید، مطمئن شوید که محتوایی که ایجاد می کنید معتبر، تازه و آموزنده است.
4-ایجاد لینک های داخلی با کیفیت برای افزایش زمان ماندن کاربر در سایت
لینک داخلی استراتژیک یکی دیگر از تکنیک های سئو کلاه سفید است. لینک ها نقش مهمی در حفظ سرنخ ها در سایت شما دارند. وقتی صفحات را در وب سایت خود ایجاد می کنید ، می خواهید به صفحات مرتبط در متن خود لینک دهید.
می توانید با نگاه کردن به عبارات مهمی که در محتوای خود استفاده می کنید به صفحات مرتبط لینک دهید. اگر این عبارات کلیدی صفحه مشابهی دارند، می توانید در متن خود به آن لینک دهید. برای مثال، فرض کنید در حال نوشتن صفحه ای در مورد بهترین دسرها برای پختن مهمانی هستید.
اولین دسر شما براونی است و می دانید که صفحه ای در مورد نحوه درست کردن یک تکه بزرگ از براونی دارید. هنگامی که به تهیه یک تکه بزرگ از براونی برای یک مهمانی اشاره می کنید، می توانید به آن صفحه در محتوای خود پیوند دهید. این لینک های داخلی برای سایت شما ضروری هستند زیرا مشتری ها را در صفحه شما طولانی تر نگه می دارند.
مردم زمان خود را صرف بررسی محتوای شما و یادگیری بیشتر در مورد موضوعات خاص با کلیک بر روی پیوندها می کنند. این یک راه موثر برای نگه داشتن سرنخ ها در صفحه شما برای مدت طولانی تری است. با ایجاد لینک های با کیفیت، زمان ماندن در سایت خود را افزایش می دهید و سیگنال مثبتی به گوگل ارسال می کنید.
گوگل رتبه وب سایت شما را افزایش می دهد. تا به شما کمک کند به ترافیک بیشتری دست یابید زیرا صفحه شما با عبارت جستجو مرتبط است. این یک تکنیک عالی سئو کلاه سفید است که می تواند کسب و کار شما را رشد دهد و رتبه شما را بهبود بخشد.
استفاده از سئو کلاه سفید را برای به دست آوردن نتایج از امروز شروع کنید
اگر می خواهید وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک پیشرفت کند، باید روی سئو کلاه سفید سرمایه گذاری کنید. سئو کلاه سفید به شما کمک می کند تا سایت خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجوی مرتبط تری ظاهر شود. و سرنخ های بیشتری را به صفحه خود هدایت کنید.
اگر به دنبال یک شرکت SEO هستید که بتواند به شما در اجرای این تکنیک های کلاه سفید کمک کند. ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که در تکنیک های سئو کلاه سفید تخصص داریم. ما تیمی متشکل از کارشناس داریم که به شما کمک می کنند تا سایت خود را برای نمایش در نتایج جستجوی مرتبط تر بهینه کنید.
تیم متخصص شرکت طراحی سایت و سئو آرماناوب به شما کمک می کند تا تکنیک های سئو کلاه سفید را برای رشد کسب و کار خود ادغام کنید. اگر آماده شروع بهبود رتبه بندی ارگانیک خود برای کسب و کار خود هستید، یا با سئوی سایت فعلی خود مشکل دارید، به ما تماس بگیرید.